úterý 28. srpna 2007

Letový deník 28.8.2007

Dneska jedu na svoje letiště a koukám...stojí tam dvě auta:-)Že by nový kámoši? A fakt že jo. Na poli stojí chlapík s klukem a ve vzduchu éro. I v tom větru jim to celkem lítalo. Měli SkyLady. Dolítali, chvilku jsme pokecali a pak vylezl z auta i ten druhej pilot. Ten měl pro změnu EasyStara. Krásný letadýlko, o kterým jsem si myslel, že je to takový klidný a pomalý elektrolet, ale když jsem viděl, co to dělá ve vzduchu, čuměl jsem. Jednak je to brutálně živý a jednak to moc neuměl. Takže po startu mě nejdřív skoro nabral, pak se dostal do vzduchu, předvedl několik akrobatických výkrutů, kterým moc nezbývalo aby nebyli posledními. Všechno ale dobře dopadloa letadlo dostal na zem, sice trochu po křídle ale dostal. Měl podle něj přijet ještě někdo se Spitfirem,ale bohužel nedorazil. Tak snad zítra. Vylítal jsem tak jenom jednu baterku, ale aspoň poznal nový lidi.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...