Do Liberce jsem vyrážel s velkým odhodláním. Připravil jsem nový stroj, z dílny toho nejlepšího pilota, co u nás, aspoň podle mne lítá, PADovo Mustanga. Sice moc tréninkových letů nestihl absolvovat, ale aspoň jsem ho nezničil, utěšoval jsem se. Do Liberce jsem dorazil akorát tak včas, pozdravit se s kolegy kombaťáky, přihlásit se a doufat že to vyjde. Nevyšlo. Do prvního kola startuji v třetím heatu a mám dost času okouknout, jak se má lítat kombat. A že je na co se dívat. A už je řada na mě. Poslední příprava, odstartováno a jde se na to, teda letí se na to. Start, dobrý, kroužím, dotrimovávám výškovku, snažím se taky někoho seknout, okolo sebe slyším jen samé: Mám, JOOOO, ZÁSAH … najednou můj úžasný mustang při otočce ztrácí výšku, výškovka nereaguje, stíhám jen vypnout motor a jsem v … poli. PILOT NA PLOŠE! Letím pro něj v domnění, že to je nějaká blbost, ale každý metr, který mne k němu přibližuje, mi jasně naznačuje, že mustang je trochu popraskaný. Regulátor mimo, baterky vylítly, motor utržený. Odhodlání, to slepím, letím rychle na čáru, patlám vteřiňák a přemýšlím, proč se to stalo. Aha, už to vidím. Já blbec jsem nepřilepil výškovkové servo, to se v boji uvolnilo a tak pořád potlačovalo :-(. No nic, rychle ho zaliju vteřiňákem, tak teď už se nehne, do konce minuta, hotovo, rychle start, třeba se ještě něco povede, zkouška … letadlo neschopné, pípá, na vysílačku nereaguje :-( tak to je konec prvního kola. Výsledek: 105 bodů. No nic, jde se opravovat a hledat závada. Tady bych chtěl poděkovat především Speedymu, který mi při hledání hodně pomohl, ačkoliv jsme se do té doby vůbec neznali. Závadu jsme postupně našli, regulátor. Speedy mi poskytl výměnou konektory pro jiný regl, teď už jen rychle přepájet. Aha, na letišti není pájka. Tak to je konec. Není. Další dík patří Sopťovi, který pájku měl a ochotně půjčil, on je vůbec takový můj opatrovník, od prvního setkání na KKK Klecany mi pomáhal a jsem mu za to vděčný. Takže přepájeno a jde se. S finálním dokončením mi pomohl Helmík přeci jen byl trochu spěch. Testovací zálet, trochu táhne doprava, to se dotrimuje, jdeme na to. Odhodlání je pořád veliké. Start, chvilku po startu sekám, uf, konečně něco, dobrý, jenže sem tak překvapený, jak se mi to povedlo, že najednou vedle Barbar povídá: to je SEJFTY, NE? Jo, bohužel je. Kolo sem odlítal celý, ale za nula, sakra. Tak to třetí musí vyjít, startovní listina mne hlásí jako totálně posledního. Třetí kolo, start, hned sekám Barbara, super, PAD mi rozhodcuje, ale ne, po 45 vteřinách najednou motor zdechává, Pavel radí, máš tam stuhu, hned přistaň. Jdu dolů, ale motor je volný, tak kde je problém? Aha, osa motoru se uvolnila, ale stržený červík nejde utáhnout, tak to je konec dnešního kombatu. Zase moje chyba, toho červa sem měl vyměnit, věděl jsem že je stržený, vymstil se mi potvora. Výsledek třetího kola 170 bodů. Ale z Liberce jsem odjel s odhodláním, příště, příště se to už musí podařit. To přeci bude do třetice. A to bývá jako v pořekadle: Do Třetice VŠEHO DOBRÉHO A … (ne, to už pro mě neplatí, aspoň doufám:-))
Kombatu zdar.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží
AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí. Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...
-
AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí. Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...
-
Tacx je jeden z výrobců cyklistických trenažerů, kteří pokrývají segment trhu od nejnižších modelů až po špičkové trenažery vhodné i do la...
-
Přes dva roky čekání je u konce. Ale že to trvalo, co? A vyplatilo se čekat? Určitě. Vyplatilo se to pro každého. Ten kdo čekal, že cena ř...
1 komentář:
Zdravím tě ze Sudet. Tak zase letos :-)
Rimmer
Okomentovat