středa 6. srpna 2008

Jak jsem kombatil v Modelcity


O víkendu se lítal další kolotoč kategorií EPA a WWI+. Tentokrát jsem si vzal na pomoc i Marka, abych se ve stanu nebál. Po příjezdu už bylo v Modelcity živo, Fattal Error byli hooodně komunikativní, rum v jejich flašce rychle mizel a jejich zábrany ke startu taky. WWI+ byla pro mě dost tragická, Fokker dostal ve vzduchu pár zásahů, po jednom z nich jsem půl hodiny hledal po poli vzpěry křídla, abych aspoň mohl znovu odstartovat, po druhém z nich se mi katapultoval Manfred a i když jsme ho s Markema pak i Bubeníkem hledali dva dny, hajzlík se někam schoval. Bubeník konstatoval, že je to srab co zalezl někam do kláštera a už nepoletí. Ve třetím kole sem si konečně taky seknul, navíc v posledních vteřinách Helmíkovu celou stuhu-Helmíku promiň, ale stejně jsi vyhrál, tak co:-)
Výsledný 9.místo z jedenácti bylo dost tragický, ale nemůžeme se pořád radovat, jak jsem byl poučený od Zbeka.
V neděli se odlítalaEPA a skoro jsem všechny včetně PADa přelítal:-) Po prvním kole bez seku 136 bodů, no to je super. Druhý kolo jeden sek a celá stuha navíc k dobru. Třetí kolo dva seky, skoro celý čas, no na finále to zase o kousek nestačilo. Výsledek 740 bodů, do finále šel okurka Zbek s 810. Takže stačilo ještě jednou seknout a mohlo to být. Výsledné 9.místo ale nezní vůbec špatně, když se kouknu koho jsem přelítal :-D. Ve sqvadronách jsme byli 3., obě lepší měli ale více pilotů.
Celkově to byla super akce, zázemí v Modelcity je zatím to nejlepší, co jsem kde viděl, včetně moc příjemné blonďaté obsluhy.
Příště vám už nasekám všem.
Howg.
Kpt. Sekáč
Fotogalerie MODELCITY 2008

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...