čtvrtek 11. dubna 2019

S hovnem se malovat nedá.

Tak tohle jsem napsal Karlovi, když se dotazoval, jak sem dopadl v Plzni na silniční stovce. Přesné vyjádření situace. Prostě, když není natrénováno, tak nejde očekávat výsledek. Na druhou stranu, každá zkušenost se počítá a úročí. A tady sem mohl na trati úročit o dvě hodiny déle, než normálně. Takhle pomalu jsem 100km nikdy neběžel. Ani ve svých zelenáčských začátcích. Holt, vždy musí být jednou poprvé. Pár lidí si tentokrát v Plzni klepalo na čelo. Že proč to tedy takhle morduju až do cíle? Proč to nezabalím jako někteří ostatní? Co z toho? Kdybych měl vždy běhat jen na bednu, tak to bych si toho asi moc neužil. Možná už se blíží ta doba, kdy na ní prostě nedosáhnu. Tak proto mám balit závody? To ne, to by vždy mohli do cíle doběhnout jen tři. A ostatní by to prostě v průběhu sbalili s pocitem: tak dneska to nevyšlo, zkusím to příště.  Prd. 
Nikomu sem nepotřeboval nic dokazovat. Potřeboval jsem dokázat jenom sám sobě, že to prostě zase uběhnu. Že ta černá díra, která přišla na konci roku 2018 je definitivně pryč, že jsem se už odrazil ode dna a bude to jen lepší. A ono to bude lepší :) 

Díky Petrovi za jeho support, gratulace vítězům. A jsem rád, že jsem na tomhle mejdanu mohl aspoň hrát běžecký komparz. Ale příště, příště kluci bacha ! Budu opět usilovat o hlavní roli :)

MČR 100km, 6.4.2019 Plzeň, 14.místo, 9:13:10 hodin.



2 komentáře:

12HonzaDe řekl(a)...

Vis Radku, jsi fenomen dlouhou dobu.. Ale timhle svym bojem a jak ty trefne rikas, malovanim h*vna.. jsi me ziskal jeste vic!:)
Budu drzet palce, treba mi to za rok vyjde, abych z povzdali casu 10+ si uzival MCR a vase boje. To nevzdavani mi prijde symbolicky a pro nas obycejne pobihace .. hodne inspirativni!
At se dari! 12:)

1bubobubo řekl(a)...

Radku, napsal jsi to moc pěkně :-) Podotkl bych, ...že dá ale pro mnoho lidí by to nevypadalo moc vábně (to jsou ti co si ťukali na čelo... :-)). Tím, že jsi doběhl až do cíle, jsi motivoval spoustu dalších běžců k dokončení. Jsem moc rád, že přes všechny problémy minulých měsíců ti zdraví dovolilo běžet 100 km. Myslím, že to se počítá nejvíc! :-) Držím ti pěsti do dalších měsíců přípravy na další závody.

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...