středa 22. srpna 2012

Jak mi to běhalo v týdnu 13.-19.8.2012 ?

Nemá cenu si nic nalhávat, za moc to pořád nestojí. Noha bolí, takže výsledkem byla úterní návštěva ortopedie s výsledkem, že v noze je něco co podle hmatu nepoznají, takže magnetická rezonance. A na tý jsou čekací termíny okolo 2 měsíců. Super. Naštěstí jsem tam objevil sympatickou shovívavou sestřičku, která mi dala zázračný termín na 25.8., takže už brzy budu vědět na čem jsem.
Zatím to teda beru přes bolest a čekám co se stane. Chvíli dobrý, chvíli zase jak když mi v tý holenní kosti leze nějaká kostižerka, taková tupá hnusná bolest. Uvidíme.

Souhrn týdne: 139,2km, doba běhu 10:29hod, 7 tréninků. Ranní běhy téměř vynechávám, protože ráno mi to s tou nohou neběží vůbec. Z tohoto týdne jsem ale měl celkem radost, protže mi to po dvou týdnech zase celkem běhalo.


  • PO volno
  • ÚT 5x2km(3:32/km) mk 2:30, celkem 21km
  • ST ráno 10km
  • ČT ráno 10km, večer 12km v tempu 3:45/km a okolo klus, celkem za den 30km
  • PÁ ráno 10km
  • SO 20km (4:24/km)
  • NE kurevský vedro, 37.7km (4:40/km), v tom 4x1km do tempa cca 3:20-3:30, celkový čas 2:56hod
Takže tak.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...