čtvrtek 30. srpna 2012

Zoufalý týden 20.-26.8.2012

Tak ten se nepovedl. V pondělí jen klusík, v úterý jsem bojovně vyrazil okolo poledne do lesa na plánované úseky 6x2km . Při prvních metrech prvního úseku už bylo jasný, že to je průšvih. Nohy zatuhlý, dýchání za pět... tempo 3:40/km a zoufalost. Víc z toho nešlo dostat. Dal jsem bojovně 2 úseky a šel od toho, takovýhle provar už jsem dlouho nezažil. A co víc, odpoledne noha bolí jak pes. Ve středu jsem se to pokusil rozběhat, ale když jsem stále zpomaloval až k 5:30/km a běh se podobal spíš poskokům po jedné noze, zabalil sem to. Sedl jsem si v lese na lavičku a odpočíval a čekal až mě někdo odveze domů. Zázrak se nekonal, takže zase pomalu a po svých ty 2km z lesa domů. Od tý doby až do konce týdne bez běhání. V pátek jsem absolvoval magnetickou rezonanci, v noze něco je ale na rezonanci stejně nepoznali co to je. Hlavně že to není nic fatálního. Podle ortopeda to může být maximálně počátek únavové zlomeniny a to se pozná jen až to praskne. Teď od pondělí zase pobíhám a je to každým dnem lepší,sláva.

Souhrn za týden-slabých 31km, čas lehce přes 2:20hod.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...