pondělí 15. září 2014

Winschoten 2014. No, tak to nevyšlo...

Tady to ještě bylo fajn.
Do Winschotenu jsem se moc těšil. Obzvlášť po tom loňském výsledku. Jenže není každý den posvícení.  Tedy, někdo tam posvícení měl. Dan je ve Winschotenu skutečně hodně známý, skoro bych řekl že známější než místní starosta. Má tam podél trati několik fanklubů, v cíli měl krásný transparent k výročí své desáté účasti. Desetkrát tam na trati stál snad jen ten borec co to chodil v dřevákách a dával jen 50km trasu. A navíc, letos tam Dan vyhrál počtvrté! Už to, že vyhrává jen v sudé roky mě mělo před letoškem varovat:) A já bláhově spoléhal na svoje startovní číslo 11. Kecy v kleci. Bylo mi líto těch neznámých holanďanů, kteří si dali práci a vyrobili mi u milníku druhého kilometru transparent: RADEK BRUNNER, lucky number 11. Skoro jsem se jim po tom průseru chtěl jít omluvit. 

Před týdnem na Baroko maratonu mě to už mohlo varovat, běžet ho na 165 tepech a být unavený a ztahaný po výsledku 2:52, tady něco nehraje. Po doběhu se mi tam navíc udělalo trochu šoufl, ještě že mi Pavel Sedlák poskytl trochu toho trávníku vedle svého auta. Do středy mě pak trápili unavená stehna a vůbec všechno tak nějak nesedělo tak, jak mají puzzle před velkým závodem zapadat.  A sobota pro mě byla jedním velkým trápením. A o to víc mě to mrzí, protože medaile tam letos leželi fakt hodně nízko. Ale nemá smysl brečet nad rozlitým mlíkem. Já si z toho vzal ponaučení, všechno jsem si prošel a promyslel. A myslím, že řešení znám. Takže se teď zavřu do svojí běžecký alchymistický laboratoře a vylezu z ní až 25.10.2014 v Plzni na republikový šampionát na 100km. A buď bude moje analýza situace správná a nebo je všechno ještě jinak. 

Tohle byl poslední zápisek na DailyMile. Napsal jsem si ho v sobotu večer, pod větrným mlýnem ve Winschotenu. 

Winschoten 100km. DNF. Smutek kam se podíváš. Od Baroka se z toho dostávám, evidentně to nestačilo. Myslím, že mi už minulý týden tělo chtělo něco naznačit, já ho ale jako správný blbec neposlouchám. Vyběhl jsem rozumně, šli jsme čtyři společně, tempo cca 4:00-05/km. Normálně bych při něm měl tepy do 140, tady to ale jelo nad 150. První varování. A když jsem po 20 kilometrech zjistil že jsem opět unavený a těžknou mi nohy, začalo to jít z kopce. Maraton za 2:52 ale to už jsem dupal po 4:30 a nebyl schopný přidat. Jak velký rozdíl oproti loňsku. Po padesátce to zase spadlo přes pět a pak už jsem jen chtěl opustit medailovou pozici abych nevzdával z bedny. Šedesátý pátý znamenal stopku. Dostal jsem křeče do nohou, pak do prsou a byl konec. Zastavil jsem. Odvezli mě, zkoukli EKG a propustili. Stydím se, že jsem to zabalil. Ale jak mám závodit když nejsem schopný běžet? Nikdy jsem nevzdal ale tohle pro mě bylo vysvobození. Asi toho letos už bylo moc, asi jsem neodpočíval a chtěl všechno ztrhat. Asi bych o tom měl víc přemýšlet. Letos mi všechno vycházelo tak jsem teď padl na držku. Bylo to potřeba. Bolí to, ale žít se s tím dá...
Zbytky ve sprše.


6 komentářů:

Pavel Beneš řekl(a)...

Jen si pobreč, pomáhá to, známe to všichni!
Za slzy se člověk nemá stydět.
A nad rozlitým ionťákem brečet smysl má!
I tak jsou to parádní výkony a takovejch ještě bude!
Seš skvělej, Radku!

Unknown řekl(a)...

Radku pro nás jsi stejně super borec!!! A i když se to nedá srovnat, tak tenhle víkend bych řekla byl nějakej začarovanej na všech frontách, vím o spoustě lidí, co jim závody nesedly. Příští rok jim to nandáš! :)

Petr Válek řekl(a)...

Radku, naprosto úžasný, co jsi letos už všechno vyhrál a hlavně jakým způsobem! Shodou okolností jsem u většiny Tvých letošních vítězství byl, takže jsem to viděl na vlastní oči: ten klid, ta pohoda ....! Možná by Tě už příští rok nebavilo takhle vyhrávat, takže po krátkém odpočinku budeš mít zase velkou motivaci! Hodně štěstí!!

Anonymní řekl(a)...

Jestli to "pude nebo nepude" stejně nikdy na 100 % nevychytáš. Museli jste se tam pěkně honit, škoda,že jsem to neviděla na živo. Ahoj.
mapo

12HonzaDe řekl(a)...

No, peknej narez.. nema cenu te litovat, ani poplacavat:), sam vis, co a jak..
Nicmene... pro nas obycejne stejne zustavas borec.. a to, ze vam to s Danem obcas nesedne.. to vas polidstuje:).
MSF! At se dari! 12:)

1bubobubo řekl(a)...

Ahoj Radku, když jsem tě viděl na Baroku, tak mi bylo jasné, že jsi unavený. Na každého to občas přijde a tělo si řekne, co potřebuje. Budu ti držet pěsti do dalších závodních běhů. A jak to napsali ostatní kamarádi, jsi s Danem neskutečný a pro nás "pohodové" běžce jsi neskutečný borec! Ať se ti daří.

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...