čtvrtek 5. září 2013

We Run Prague 2013


Běžel jsem všechny ročníky, tedy letos potřetí. A mám z toho radost pokaždé větší. Poprvé jsem byl asi sedmdesátý, loni dvanáctý a letos bramborový. Je tedy třeba přiznat, že na třetí místo mi chyběli bezmála dvě minuty, což je na desítce propastný rozdíl ale každopádně čas 33:12 hodnotím jako velmi dobrý vzhledem k tomu, že rychlost a úseky pro tohle tempo vůbec netrénuju. Moje nejrychlejší tréninky spočívali zatím ve střídavém běhu s kilákama nebo pětistovkama a to v tempu 1:35-40/500m a 3:20-25/1km. Ukazuje se tedy, že v závodě je tělo schopné běžet cca o 5sec/km rychleji než na co se trénuje. Každopádně to byla dobrá příprava na další závody. Teď v sobotu Baroko maraton v Plasích a za týden hlavní akce podzimu, 100km v holandském Winschotenu. 

Zápisek z tréninkovýho deníčku:
Supééér. Na startu jsem byl asi ve čtvrtý řadě a postupně se dostával dopředu. Nakonec jsem čtvrtou pozici ukořistil okolo sedmého kilometru. Ale ti tři vepředu už byli hodně daleko. Takže pak už pro radost a pohodu. Před cílem byl Michal a mával babickým trikem tak jsem ho vzal nad hlavu jako vlajku( to triko, ne Michala) a užil jsem si finiš s aplausem. Osobáček je doma, kdybych tam asi na konci nelelkoval tak to mohlo být pod 33minut ale takhle to bylo babický a veliký a vůbec skvělý. A pak v zákulisí fotečka s Paulou Radcliffe!!!:) skvělý den.

4 komentáře:

ryba řekl(a)...

Radku vážně moc dobrý. :)
Víš jak trénuji já, málo kdy pod tempo 5 min/km a ted jsem z toho zabehl na hodinovce 16,39 km. Je proste hodne ruznych cest jak se k vysledku dopracovat.

1bubobubo řekl(a)...

Radku gratuluji nejen k osobáku na WRP, ale i ke korunovaci na včerejším Barokomaratonu :-) A´t ti to příští týden na té 100km trati běží s větrem o závod :-)

Jitka řekl(a)...

Ale vzít nad hlavu Michala jako vlajku, byly by tvoje fotky (zaslouženě) fakt všude :-) (mimochodem: Úžasný čas!! Ten progres je snový.)

Petr řekl(a)...

Dokud jsem si nepřečtl tvůj článek, tak jsem si nespojil tenhle blog a čtvrté místo :) Super výkon, gratuluji!

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...