sobota 10. září 2011

Vibram Fivefingers - fake

Protože jsem už chvíli běhal ve Vibramech Fivefingers Bikila a celkem mi to vyhovovalo, rozhlížel jsem se po dalších modelech této značky. Oko padlo na model KSO, designově povedený. Jak si tak koukám po internetu, co to nevidím, na eBay tyto botky za 75australských dolarů,1400kč na naše?? Nějaký levný, prodejce z Číny, ale jeho hodnocení, přes 1000 spokojených kupujících, to stálo za pokus. Tak jsem nakoupil. Černé KSO ale najednou nebyly, prodejce píše, pošlu jinou barvu, ok? OK, nebudu prudit, pošli šedé. Po 14 dnech Vibramy přišli. Krabice vypadá jak originál, bota ale ne. Do palce se nedostanu, suchý zip škrábe přes nárt, na patě je dost nepovedeně přišitá výstelka. Tohle se trochu nepovedlo. Uběhlo 14 dní, kdy botky ležely ve skříni až jsem na ně zase narazil. Tak si říkám, ještě jsem tomu vypečenému číňanovi nedal na eBay hodnocení. Už už jsem se chystal napsat něco nehezkého ale pak jsem si všiml že u aukce uvádí: než mi dáte negativní hodnocení, ozvěte se, vše dáme dokupy ke spokojenosti. Dobře, dám ti ještě jednu šanci, píšu: tohle není přeci Vibram, tohle je kopie, proč to inzeruješ jako vibram? Mám velikost41  a doté tvojí se prostě nedostanu. Co s tím uděláš?? Blesková odpověď mě překvapila. Obratem posílám větší velikost, buď prosím trpělivý. Tak jsem byl trpělivý, týden,dva, pak se znovu ozývám. Tak kde jsou ty větší botky?? Kecy kecy a že už to bude, píšu, hele vrať mi peníze, tohle nemá cenu. Bral jsem to spíš jako takový výkřik do tmy. Ale ouha, on na to: OK, vracím. Za pět minut pípá mail a že PayPal oznamuje vrácení celé častky.
Je to smutný příběh ale má aspoň dobrý konec. Peníze mám zpátky a ve skříni pětiprsťáky, které jsou k prdu.

1 komentář:

Jiří Helleší řekl(a)...

Fake nebrat. Taky jsem neuspěl. Objednal jsem Bikila o číslo větší než mám originál KSO, a vůbec jsem se do nich nedostal. A kvalitou zpracování taky hodně pokulhávaly za originálem. Naštěstí reklamace byla bez problémů. Kupoval jsem na Aukru.

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...