sobota 30. září 2017

Spartathlon 2017, návrat ke králi



Asi se mi dneska něco povedlo. Ale vypadá to, že se sem budu muset ještě jednou vrátit, abych se pokusil zkompletovat sbírku. Tenhle závod byl z říše snů. Řecký soupeř mi to nechtěl dát zadarmo a rvali jsme se o každý metr. Dělat si po 235km trháky? Co to jako je? A skalpy mista světa Ishikawi a vicemista světa Bialobrezského z letošní 24 hodinovky v Belfastu? Hmm. A jako třešnička ten čas? Pod 23 hodin tu běžela jen ultramaratonská elita-Yannis Kouros, Scott Jurek, Ivan Cudin, no a letos Sorokin a nějakej Brunner. Loni jsem doběhl za rozbřesku, letos byla ještě tma jak v pekle. Myslím, že jsem to nepodělal. Jsem tak rozbitý jak snad ještě nikdy. Asi budu spát.

Tak tohle bylo to první, co jsem ze sebe v cíli dostal. Jak jsem si to prožil s odstupem, je asi nejlíp zdokumentováno v některém z rozhovorů, na které je odkaz níž. No a mě zbývá už jen přemýšlet, jestli bych tedy neměl ke králi vyrazit ještě jednou.

Tady je záznam z hodinek Garmin Forerunner 935 na mém účtu na portálu STRAVA.com
https://www.strava.com/activities/1208171742

Povídání před startem:

Rungo - rozhovor před startem

Česká televize - pořad Gejzír

Český běh


Po závodě:

Rungo - rozhovor 2017

Běhej.com

Český běh

Enervit team rozhovor

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...