úterý 30. října 2012

Týden 15.-21.10.2012

Třetí týden pobytu v Jáchymově. Už jsem vynechal kopce a snažil se běhat jenom po vršcích. Oblíbil jsem si trasu z Božího Daru po Ježíškově cestě, okolo Mrtvého rybníka, Rýžovny a tak. V pondělí jsem si dal výběh 21km v tempu 4:07/km, úterý jen klusík 11km (4:34/km), ve středu stejný okruh jako v pondělí ale s 6x vloženým kilometrem po 3:25/km, takže celkový průměr byl 4:00/km. Ve čtvrtek potom fakt volně 14.3km (4:40/km), to samé v pátek (4:23/km). V sobotu a v neděli jsem byl v Praze, každý den po 10km v tempu 4:18/km). Pocitově jsem z toho byl tak trochu na vážkách, protože jsem pořád cítil trochu nejistotu, jestli jsem v tréninku něco nezvoral, objemy jsem totiž snížil ale začala se ozývat únava.
Celkem za týden 102km, doba běhu 7:17hod.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...