čtvrtek 6. září 2012

Týden 27.8.-2.9.2012

Pomalý rozbíhání a zkoušení co to půjde. Ranní běhy jsou aktuálně pasé, protože než se ráno s nohou rozhýbu tak musím do práce, takže úvaha o běhání je nesmysl. Tempa a úseky jsou aktuálně taky mimo, ale aspoň je čas na pohodové klusání. Týden byl zakončený Nike během We run Prague 10km, kde jsem si zaběhl pěkný výsledek, 12.místo a čas 34:40.
Navíc byl tento týden takový nakupovací. V úterý jsem došel do Triexpertu a za vyhraný poukaz v Miřejovicích jsem koupil botky Mizuno. Zkusil jsem Inov8, Nike, Brooks, ale tyhle, byť nemám Mizuno v oblibě byli prostě fajn.V pátek jsem navíc koupil měřič tepu k Nike sportwatch, takže teď už se učím běhat i podle tepu.


  • PO 10km(47:20)
  • ÚT 11,5km(45min)
  • ST 15,5km(4:10/km)
  • ČT 15km (4:21/km)
  • PÁ volno
  • SO Nike 10km, rozkus výklus 7km AHR 173
  • NE 20km(4:39/km) AHR 135
Celkem za týden 89 km, doba běhu 6:35hod.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...