čtvrtek 13. září 2012

Týdenní souhrn 3.-9.9.2012

Po Nike běhu jsem byl celkem pozitivně naladěný, ale v nohách se to moc neprojevovalo. Pravé lýtko furt tahalo a bolelo. Zkusil jsem ještě jednu věc, Phiten. Možná je to placebo, možná ne, každopádně, od pondělí se noha začala zlepšovat každým dnem a to byla  po měsíci příjemná změna. V neděli už jsem ani nevěděl, že nějaký problém s lýtkem byl. Zázrak? Možná, ale možná na tom aquatitanu přeci jen něco bude.
Začal jsem taky běhat s tepákem, takže část tréninků běžím podle tepu, část podle času a část podle toho jak se mi zrovna chce.
Sobotní Baroko maraton byl pro mě fantastický. Ačkoliv jsem se celý týden pocitově trápil v únavě, v sobotu po odstartování to všechno spadlo a bylo to jako za starých časů. Postupně mi náskok na druhého narůstal a přiznám se, že v druhé půlce už jsem neměl tolik motivace se kousnout a držet nastavené tempo, na občerstvovačkách jsem i zastavil, prostě jsem si to už užíval. Myslím, že kdybych měl hrozbu někoho za mnou, nějaká ta minuta šla rozhodně ještě dolů. I tak to byl historicky třetí nejrychlejší čas na té trati a to se cení:-) Vyhrál jsem nádhernou korunu krále Baroko maratonu a fajnový batoh. V cíli za odměnu dostal dva párky a kofolu.


  • PO 12,7km, v tom 5km do tempa cca 3:45, AHR 147
  • ÚT 11,5km, (4:30/km) + 10x100
  • ST 11,5km, (4:31/km) + 8x100
  • ČT volno
  • PÁ 7km, v tom 1km (3:42) a rovinky
  • SO BAROKO maraton 2:57:07, 1.místo, převýšení 700m
  • NE 16km (4:48/km) AHR 131


Celkový souhrn za týden 103km, doba běhu 7:24hod.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...